onet.pl sport


ARTV Chicago


Przegląd Sportowy

Patronat medialny





 

Być w Filadelfii i nie wbiec po schodach Rocky'ego Balboy, to tak jak pojechać do Paryża i nie zobaczyć wieży Eiffla. Maciej Sulęcki nie odmówił sobie tej przyjemności. - To kultowe miejsce dla boksu. Niby tylko filmowe, ale zawsze chciałem zobaczyć je na własne oczy - przyznał w rozmowie z Tvpsport.pl.

Sulęcki w piątek zmierzy się z Gabrielem Rosado. Rywal urodził się w Filadelfii i w wywiadach wielokrotnie nawiązywał do bohatera filmowej sagi.

- Te nowe odsłony filmu mi się nie podobają, ale pierwsze części to klasyka. Oglądałem wiele razy, żyłem pojedynkami z Apollo Creedem czy Iwanem Drago. Bardzo mi się podobała też scena jak Rocky obijał w rzeźni mięso zawieszone na hakach. To mnie tak nakręcało, że chciałem natychmiast wyjść z domu i iść na trening. Wiem, że Gabriel jest stąd z Filadelfii, ale w piątek górą będzie Rocky z Warszawy - zdradza Sulęcki.

Schody Rocky'ego to zabawa. Kilka godzin później, na oficjalnej konferencji prasowej, już żartów nie było. Sulęcki i Rosado po raz pierwszy stanęli twarzą w twarz. Zgodnie zapowiadają, że zniszczą rywala.

- Trochę sobie pogadaliśmy, nic nadzwyczajnego. On chce wojny, ja chcę wojny, to kibice dostaną bitkę, jakiej Filadelfia jeszcze nie widziała. Nie znam go, nie mogę powiedzieć, że go nie lubię, po prostu wyjdę, zrobię swoje i w nagrodę dostanę walkę o wymarzony pas mistrza świata - zapewnia Sulęcki.

Pełna treść artykułu na Tvpsport.pl >>

 

Komentarze   

#1 SkazanyNaTrening 2019-03-14 06:42
szału nie ma
-2 #2 Gankis 2019-03-14 07:30
Wiem, ze Rosado to wojownik walczy u siebie itp, ale gosc jest porozbijany, jego bilans tez jest bardzo mizerny wiec jesli Striczu mysli o podbojach swojej kategorii to takiego Rosado, po prostu musi albo osmieszyc na pkt albo go skonczyc przed czasem. Wymeczone zwyciestwo, nie bedzie dobrze wrozyc, szczegolnie z mocniejszymi zawodnikami tej kategorii.
#3 pablosek97 2019-03-14 13:29
Cytuję Gankis:
Wiem, ze Rosado to wojownik walczy u siebie itp, ale gosc jest porozbijany, jego bilans tez jest bardzo mizerny wiec jesli Striczu mysli o podbojach swojej kategorii to takiego Rosado, po prostu musi albo osmieszyc na pkt albo go skonczyc przed czasem. Wymeczone zwyciestwo, nie bedzie dobrze wrozyc, szczegolnie z mocniejszymi zawodnikami tej kategorii.


A Ty sledziles kariere Rosado i to z kim przegrywal i w jakim stylu? Bo wydaje mi sie, ze jego rekord widziales tylko na ringpolska, nawet nie na boxrecu. Rosado to mega kozak z charakterem do walki i nigdy sie nie poddaje. Pelen dystans z GGG i przegrane walki z samymi kozakami, zawsze daje widowisko. Rosado jeszcze nie osmieszyl nikt :)
-1 #4 pablosek97 2019-03-14 13:30
* Nie caly, ale do pewnego czasu byl jednym, ktory z nim najdluzej wytrzymal w ringu.
-1 #5 Krzy Krzysztof 2019-03-14 16:08
Cytuję pablosek97:
A Ty sledziles kariere Rosado i to z kim przegrywal i w jakim stylu? Bo wydaje mi sie, ze jego rekord widziales tylko na ringpolska, nawet nie na boxrecu. Rosado to mega kozak z charakterem do walki i nigdy sie nie poddaje. Pelen dystans z GGG i przegrane walki z samymi kozakami, zawsze daje widowisko. Rosado jeszcze nie osmieszyl nikt :)

Ocenianie po rekordzie niedzielniaków. Patrząc na najbliższe walki od razu nasuwa się, że taki Szymański powinien roz**** Talarka w drobny mak :D A jtr/pojutrze będzie ogień i sroga bitka, spotyka się dwóch kozaków ;-)
-1 #6 pablosek97 2019-03-14 16:24
No.. Walka Talarka i Szymanskiego to bedzie pewnie wojna na wyniszczenie. Szymanski ma cos do udowodnienia po ostatniej swojej walce i jesli chce jeszcze byc brano choć troche na serio to musi to wygrac. Nie mam tu zadnego faworyta, styl zrobi tutaj walke i nie zdziwie sie jak Talarek zajedzie Szymanskiego, z drugiej strony Szymanski moze go technicznie wypykac, jesli nie wda sie w bijatyke. Moim minimalnym faworytem jest Talarek, ale nie zdziwie sie jesli to Paryk wygra po fajnej walce.
#7 Gankis 2019-03-15 07:16
Aha, no tak znalazlo sie dwoch super expertow ktorzy to wiedze maja w malym paluszku o Rosado. Otoz, pablosku, nie sledzilem jego kariery gdzy nie interesuje sie mocno ta waga, natomiast jak widac wiem lepiej od ciebie z kim wygrywal i przegrywal. Po pierwsze to nie wytrwal pelnego dystansu z GGG tylko 7 rund i dostal TKO, tak wiec chyba masz problem z czytaniem na boxrecu. Co do jednego sie zgadzam walczyl z kozakami, ale co z tego skoro z kazdym dostawal becki? To to samo mozna o mnostwie innych piesciarzy powiedziec, mega kozak bo walczyl z najlepszymi, ale efekt tych walk byl taki jak np. efekt walk Szpilki z czolowka. Co do Ciebie Krzy cos tam, to do niedzielniakow ty bardziej pasujesz bo nawet nie zorientowales sie ze kolega pablo, walnal gafe o walce z GGG.
#8 Gankis 2019-03-15 07:17
Tak ogolnie, to ten portal nie daje w spokoju wypowiadania opinii na dany temat, poniewaz zawsze ktos cie zminusuje za to ze tylko wyrazasz swoja opinie, mimo tego ze nikogo nie obrazasz. Nie mowie to tylko odnosnie siebie, ale jest tu tak bardzo czesto, ze widze normalny komentarz rzeczowy, oblepiony paroma minusami gdzie, ci minusujacy nawet nie racza jakos merytorycznie odpowiedziec, dlaczego sie z tb nie zgadzaja, tylko pierdykna minusa bo nie jest po jej mysli. W ogole te plusiki i minusiki to takie dzieciarnia, gdzie profesjonalne serwisy takie czegos nie maja. Zenada. To samo tyczy sie logowania, ktore jest naprawiane od x czasu bez wiekszych efektow. Dzis tylko 8 razy zanim zaskoczylo. Kolejna rzecz, nawet nie idzie w miare dlugiego komentarza na raz dodac. :-?

Nie masz uprawnień do komentowania

Najnowsze komentarze