Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


Bokserski mistrz świata Krzysztof Głowacki (26-0, 16 KO) ma zmierzyć się 10 lub 17 września z Ukraińcem Ołeksandrem Usykiem (9-0, 9 KO) w obronie pasa czempiona federacji WBO w kat. junior ciężkiej. Pojedynek na pewno odbędzie się w Polsce, w grę wchodzą trzy hale, w tym największa w tym zestawieniu trójmiejska Ergo Arena.

Zanim bohaterowie walki wieczoru jesienią skrzyżują rękawice w elektryzująco zapowiadającym się starciu, trzeba rozpędzić całą machinę promocyjną, tym bardziej że gala będzie transmitowana w płatnym systemie pay-per-view.

Organizujący pojedynek polscy promotorzy wpadli na ciekawy pomysł. Uznali, że kampanię medialną warto rozpocząć już teraz, gdy oczy większości kibiców są zwrócone na piłkarskie mistrzostwa Europy we Francji. Szaleństwo? Bynajmniej, wszak reprezentacja Polski w ostatnim meczu grupowym podczas Euro zmierzy się 21 czerwca z Ukrainą.

- Ten kontekst polsko-ukraińskiego starcia chcemy wykorzystać, dlatego właśnie dogrywamy przyjazd Usyka, aby w najbliższych dniach zameldował się w Polsce. Pracujemy nad tym, aby pojawił się w naszym kraju dzień przed meczem, a następnego dnia odbyłby się event ze wspólnym oglądaniem spotkania - wyjaśnia Tomasz Babiloński, współpromotor Krzysztofa Głowackiego.

Po tym, jak nie osiągnięto porozumienia z władzami Bydgoszczy, rozmowy i negocjacje warunków reklamowych toczą się z zarządcami dwóch większych i jednej mniejszej hali. - Pod uwagę bierzemy trzy lokalizacje, to znaczy Ergo Arenę w Trójmieście, Atlas Arenę w Łodzi i Arenę Poznań - przyznaje Babiloński.

Pełna treść artykułu w "Gazecie Krakowskiej" >>