Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Adamek CunninghamPowrót boksu do amerykańskich telewizji publicznych - CBS i NBC - za sprawą dwóch grudniowych gal, m.in. z udziałem Tomasza Adamka (48-2, 29 KO), został  uznany przez pięściarskiego eksperta ESPN Dana Rafaela za najważniejsze biznesowe posunięcie 2012 roku. 

- Obie gale wypadły bardzo dobrze w rankingach oglądalności, a to oznacza,  że można spodziewać się kolejnych transmisji w roku 2013 i, miejmy nadzieję, również później. Boks w darmowej telewizji to może być coś, co odmieni oblicze tego sportu - pisze komentator ESPN.

Adamek - Cunningham przebojem telewizyjnym w USA >>

Warto przypomnieć, że rozegrane 22 grudnia starcie Tomasza Adamka ze Stevem Cunninghamem widziało na  żywo w NBC prawie 3.5 milionów kibiców (w testowanym przez Nielsen Research przedziale wiekowym 18-49 lat), a popołudnie pięściarskie "Fight Night", którego finałową częścią była konfrontacja Polaka z Amerykaninem, obejrzało ponad 3 procent wszystkich obywateli USA (tzw. "share").