Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Adamek CunninghamPierwsza od ponad 20 latach transmisja boksu w programie popołudniowym NBC zgromadziła przed telewizorami, w ciągu całego, dwugodzinnego segmentu "Fight Night" nie mniej niż 1.2 amerykańskich  domostw czyli około 2.2 mln widzów. Przez ostatnie 30 minut, podczas decydujących rund walki obu pięściarzy, przed telewizorami w Stanach Zjednoczonych, walkę Tomasza Adamka (48-2, 29 KO) ze Stevem Cunninghamem (25-5, 12 KO) widziało na  żywo prawie 3.5 milionów kibiców boksu w testowanym przez Nielsen Research przedziale wiekowym 18-49 lat. Popołudnie pięściarskie "Fight Night", którego finałową częścią było starcie Polaka z Amerykaninem, oglądało ponad 3 procent wszystkich obywateli USA (tzw. "share").

Kibicom w Polsce należy się kilka porównań. Tegorocznym przebojem HBO była walka Julio Cesara Chaveza Jr z Marco Antonio Rubio, którą 4  lutego oglądało 1.9 miliona widzów. W tym roku, Showtime oraz HBO pokazywały 16 walk, w których widownia przekroczyła million kibiców - czternaście z nich pokazywanych było na HBO. Tegorocznym szlagierem Showtime była nowojorska gala  Madison Square Garden pomiędzy Miguelem Cotto oraz Austinem Troutem - 1.4 mln widzów.

10 najbardziej oglądanych walk 2012 roku na HBO i Showtime (nie obejmuje PPV):
1. Julio Cesar Chavez Jr. - Marco Antonio Rubio, HBO, 1.9 milion
2. Bernard Hopkins - Chad Dawson, HBO, 1.6 miliona
3. Chavez Jr - Andy Lee, HBO, 1.4 miliona
4. Adrien Broner - Vicente Escobedo, HBO, 1.4 miliona
5. Miguel Cotto - Austin Trout, Showtime, 1.4 miliona
6. Nonito Donaire - Jorge Arce, HBO, 1.3 miliona
7. Andre Ward - Chad Dawson, HBO, 1.3 miliona
8. Floyd Mayweather - Cotto PPV powtórka, HBO, 1.3 miliona
9. Manny Pacquiao - Juan Manuel Marquez PPV powtórka, HBO, 1.3 miliona
10. Danny Garcia - Amir Khan, HBO, 1.3 miliona