Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


Adamek WalkerWszystko wskazuje na to, że niewiele osób zdecydowało się na zakup sobotniej transmisji w systemie PPV z walki Tomasza Adamka (47-2, 29 KO) z Travisem Walkerem (39-8-1, 31 KO). Jak donosi witryna spidersweb.pl, w sobotę do godz. 20.00 w mającej około 50 tys. abonentów sieci Netia (z około 25 tysiącami aktywnych Netia Playerów) galę z Newark kupiły... 33 osoby.

Spidersweb.pl szacuje, opierając się na liczbie abonentów pozostałych operatorów dystrybuujących w PPV zderzenie "Górala" z "Pociągiem Towarowym", że łącznie legalnie walkę w Polsce obejrzano w około 3 tysiącach domostw.

Prawdopodobnie dopasowana do polskiego czasu antenowego pora rozgrywania walki Adamek - Walker sprawiła przy okazji, że występ najlepszego polskiego boksera śledziło na żywo w Prudential Center wyjątkowo mało jego fanów.


http://www.youtube.com/watch?v=8CGu45nyb6Y