Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Adamek Kliczko

Około 200 tys. abonentów skorzystało podczas walki bokserskiej Tomasza Adamka (44-2, 28 KO) z Witalijem Kliczko (43-0, 40 KO) z usługi VOD - poinformował we wtorek prezes Cyfrowego Polsatu.

We wrześniu 2011 roku po raz pierwszy polscy telewidzowie mogli oglądać walkę bokserską w ramach systemu PPV. Dostęp do walki kosztował około 40 zł. Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu podczas konferencji prasowej zdradził, że w Polsce dostęp do walki wykupiło około 200 tys. widzów.

Operatorzy nie ujawniają pełnych danych. Kilka dni po walce media spekulowały, że w Cyfrowym Polsacie z PPV skorzystało około 100 tys. W Cyfrze+ oraz UPC Polska z PPV skorzystało po kilkadziesiąt tysięcy klientów. Z kolei w Vectrze, która podczas walki nadała także odkodowany RTL, z walki w systemie PPV skorzystało kilka tysięcy klientów. Cyfrowy Polsat nie wyklucza w przyszłości kolejnych transmisji w sytemie PPV.