Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

We wtorkowe popołudnie ogłoszono współpracę TVP Sport z grupami pięściarskimi MB Promotions i Tymex Boxing Promotions. – Wszystkie asy są w naszych rękawach. Nie ma litości, nie będziemy się niczym zasłaniać – musimy odbudować polski boks – zaznacza Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

To była konferencja w amerykańskim stylu. Do promotorów Mateusza Borka i Mariusza Grabowskiego dołączył niespodziewanie Marek Szkolnikowski. Chwilę później ogłoszono podpisanie umowy trójstronnej. TVP Sport rozszerza tym samym swoją bokserską ofertę – od nieco ponad dwóch lat w kanale można oglądać gale KnockOut Boxing Night. - Unifikujemy wszystkie pasy. Cieszę się, że dołączyli do nas dwaj ważni partnerzy - zaznacza szef TVP Sport.

- Rozmowy przebiegały sprawnie, szybko, mamy podobną wizję działania. Chcemy stawiać na młodych polskich zawodników, którzy będą się rozwijać. Przy okazji nie chcę deprecjonować osiągnięć KnockOutu. To największa grupa w Polsce. Andrzej Wasilewski dogrywał największe walki. Mamy doświadczonego zawodnika z obyciem międzynarodowym, a tu stawiamy na dwie grupy, które bardziej skupiają się na polskich talentach - tłumaczy Szkolnikowski.

Czy możliwe będą zatem konfrontacje zawodników z grup Borka i Wasilewskiego, skoro obie łączy współpraca z TVP Sport? - Kłopot może być z tym, aby znaleźć zestawienia w poszczególnych kategoriach. Ale czeka nas kooperacja i konkurencja - zaznacza dyrektor TVP Sport.

Pełna treść artykułu na Tvpsport.pl >>