Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Współwłaściciele federacji KSW, Martin Lewandowski oraz Maciej Kawulski, nie ukrywają, iż są zadowoleni z wyników sprzedaży transmisji w systemie pay per view za sobotnią galę z udziałem m.in. Mariusza Pudzianowskiego.

W rozmowie z portalem mmania.pl Lewandowski nie wyklucza, iż nawet 80 tysięcy osób skusiło się aby wydać 30 zł za możliwość obejrzenia dwudziestej gali KSW. Z kolei fakt.pl nieoficjalnie podaje liczbę 50 tysięcy sprzedanych PPV.

Wygląda więc na to, że KSW zanotowało lepszy wynik sprzedanych płatnych subskrypcji niż ostatni pojedynek z udziałem Tomasza Adamka (nieoficjalnie 7 tysięcy PPV) oraz czerwcowe gala "Starcie Tytanów" z udziałem m.in Roya Jonesa Juniora (także nieoficjalnie 30 -40 tysięcy PPV).