onet.pl sport


ARTV Chicago


Przegląd Sportowy

Patronat medialny





 

Mistrz świata WBA, WBO i IBF wai ciężkiej Anthony Joshua (22-0, 21 KO) skomentował na Twitterze wiadomość, że obóz czempiona WBC Deontaya Wildera (40-0-1, 39 KO) jest "bardzo zainteresowany" walką unifikacyjną. AJ pogratulował też Tysonowi Fury'emu (27-0-1, 19 KO) udanego występu przeciw "Bronze Bomberowi".

- Na co ten głupek [Wilder] tak długo czekał? Jakbyśmy my nie byli zainteresowani. Tak czy siak dobra robota, Fury! Oni chcieli walki z tobą, bo sądzili, że jesteś skończony! Dam ci szansę walki, jak tylko będziesz gotowy! Dam ją wam obu! - napisał AJ.

Wczoraj promotor Joshuy Eddie Hearn poleciał do Los Angeles, by rozmawiać na temat organizacji pojedynku z Wilderem. Miałoby dojść do niego 13 kwietnia na Wembley.

Komentarze   

-3 #1 Pablo82 2018-12-04 13:52
Joshua pompowany mistrz.
+1 #2 barpas 2018-12-04 14:04
w sumie tylko się cieszyć ...
ale przyznam że o ile nie dał bym sobie ręki odciąć że Wilder położy AJota (choć wg mnie będzie faworytem) o tyle po tym co zobaczyłem w niedzielę jestem pewien że Fury to zrobi
+1 #3 dragunov 2018-12-04 14:05
Taki pompowany za niedługo wszystkie pasy będą Jego. Chyba że Fury będzie w dużo lepszej formie.
+1 #4 mzk 2018-12-04 14:28
Fury > Wilder > Joshua
+3 #5 Tomasz79 2018-12-04 15:11
Cytuję Pablo82:
Joshua pompowany mistrz.


Dlaczego pompowany?
+4 #6 Tomaszekk 2018-12-04 17:16
jakiekolwiek stawianie wielkich znakow nierownosci pomiedzy ta trojka swiadczy tylko o uprzedzeniach.
na chwile obecna kazdy z tych 3 panow jest sprawdzony. kazdy pokazal sowje mocne i slabe strony. i tyle. pojedynki pomiedzy nimi pokaza kto jest najlepszy, ale przeciez moze to byc tez dyspozycja dnia... to bedzie ciekawe kilka lat dla HW
+2 #7 KV5 2018-12-04 17:16
Cytuję Tomasz79:
Dlaczego pompowany?


Sam nie wie.
Pisze to co chwilowo modne.
Takie wiesz... dziecinne gadanie bez przemyslenia.
+3 #8 KV5 2018-12-04 17:19
Cytuję Tomaszekk:
jakiekolwiek stawianie wielkich znakow nierownosci pomiedzy ta trojka swiadczy tylko o uprzedzeniach.
na chwile obecna kazdy z tych 3 panow jest sprawdzony. kazdy pokazal sowje mocne i slabe strony. i tyle. pojedynki pomiedzy nimi pokaza kto jest najlepszy, ale przeciez moze to byc tez dyspozycja dnia... to bedzie ciekawe kilka lat dla HW


I to jest myślenie pod którym się podpisuje.
Dziękuję, że to napisałeś.
+4 #9 Tomaszekk 2018-12-04 17:21
rozwijajac mysli
AJ
+ Najwieksza sila fizyczna, kombinacje, przyzwoita obrona, porzadne ulozenie techniczne (choc nie jest to profesor boksu), z Kliczka pokazal ze potrafi przetrwac niezle klopoty
-Kwadratowosc, z mocniejszymi rywalami coraz bardziej zachowawczo (co moze byc plusem koniec koncow, kazdy pamieta Lewisa i to jak zachowawczo dominowal wage...)

Wilder
+ Nieprawdopodobn y cios , niebezpieczny do ostatniej sekundy
- Najgorszy technicznie, bezsilny wobec ruchliwego zawodnika. Jest niszczycielem, ale nie walczy jak olimpijczyk

Fury
+nieprawdopodobne gibkosc, nogi, technika, obrona, wariactwo, nieprzewidywalnosc

- brak ciosu, Fury moze zaciukac rywala tak ze odechce mu sie walki i padnie, ale na pewno nie bedzie to Joshua albo Wilder


Kurde, normalnei jak jakis tekken 3, wybierz swojego zawodnika, ja wybieram jednak Joshue, ale zobaczymy
#10 barpas 2018-12-04 17:44
fajny pomysł - taka gra - każdy bierze swojego "pionka" i "do boju" - przydała by się ankieta ciekawe jak będą się rozkładać głosy na portalu ...
+1 #11 Gankis 2018-12-04 17:45
Coz, zestawienie kazdego z nich bedzie swietnym widowiskiem. Niemniej, Fury z nich walczy najnudniej i ma wate w lapach. Mozna gadac, ze Wilder nie ma genialnej techniki, ale moim zdaniem gosc swietnie sie broni. Przyjal, duzo ciosow od Furiata, a zaden z nich nim nie zachwial.
#12 Gankis 2018-12-04 17:47
Joshua jest bardziej agresywny od Wildera w sensie od poczatku walki, wiec w ewentualnej konfrontacji z Furym, mysle ze moglby go juz od poczatku konkretniejszym atakiem zlapac. Najlepiej jakby sie Wilder z Joshua spotkal.
#13 cad 2018-12-04 18:13
Mega ciekawe walki między powyższą trójką się zapowiadają. Jakby nie było, mam nadzieję, że do końca przyszłego roku mistrz wagi ciężkiej będzie już tylko jeden. Żadnych mistrzów federacji, linearnych, the ringów itp. Jeden, najlepszy. Moim zdaniem pomimo wielu negatywnych komentarzy, Joshua ma na to największe szanse.
+1 #14 sofamanystylez 2018-12-04 18:17
Nie zgodzę się co do kwestii braku ciosu Furego, co prawda może nie kładzie oponentów jednym ciosem, ale widać bardzo wyraźnie, że stopuje swoich rywali po silniejszych uderzeniach. DW może nie był podłączony, ale delikatnie pływał po wielu Jego ciosach już tak furiacko nie ruszając. 12 runda pokazała, że Dzik odpaliłby wiatraki widząc gościa, który wstaje po takich ciosach chcąc go dobić, a jednak bał się kontry. Tego nie było widać w walce z Ortizem. Dokładnie to samo było widoczne w walce z WK. Dzisiaj już nikt nie powinien kwestionować umiejętności Tysona i głosić teorii o słaby dniu WK, raczej powinien dostrzec, że to TF miał słabszy dzień, niby lepiej przygotowany fizycznie gorzej walczył niż po 3 latach przerwy. Kłamał mówiąc, że się z nim bawił pokazując maksymalnie 60% tego co potrafi? Dla mnie bezdyskusyjnie król defensywy w dzisiejszej HW. Nikt nie potrafi tak unikać ciosów jak On!
-1 #15 sofamanystylez 2018-12-04 18:17
Mało tego, uważam, że AJ po takich furiackich nawałnicach jakie stosował wkurzony DW albo padł by z wycieńczenia, albo dostał by kontrę po której od "wacianego" 120kg gościa 206cm z trenowanym od lat ciosem by padł. Który z dzisiejszych zawodników tak sprowokuje DW prosząc się o K.O, zapraszając do wymiany i samemu błagając o ciężki K.O? Trzeba być cholernie pewnym swoich umiejętności. Ten gość jest największym talentem i wygrał te walkę, nawet w 12 rundzie pomimo desek był lepszym bokserem.
#16 sofamanystylez 2018-12-04 18:24
"Fury
+nieprawdopodobne gibkosc, nogi, technika, obrona, wariactwo, nieprzewidywalnosc

- brak ciosu, Fury moze zaciukac rywala tak ze odechce mu sie walki i padnie, ale na pewno nie bedzie to Joshua albo Wilder"



Nie zgodzę się z tym ciosem, widać, że TF może nie powala na deski pojedynczym uderzeniem, ale stopuje ataki rywali, a tak dzieje się tylko wówczas gdy zawodnicy czują respekt przed siłą oponenta. Najlepiej pokazują to reakcje DW po tym jak Anglik padał. DW wyraźnie obawiał się, że nie trafi i dostanie kontrę po czym przegra przez K.O i marzenia o unifikacji, milionach funtów znikną na zawsze, a sam wyjdzie na debila przegrywając "z grubym narkomanem po odwyku" i ciężkim K.O ośmieszając nie tylko siebie, ale całą dzisiejsza HW. Nie wspomnę już o odszczekaniu głupiego gadania na konferencjach (to akurat mogli o mało odszczekać oboje).Nie będzie rewanżu bo funty uciekną!
+1 #17 Pawel Przedlacki 2018-12-04 19:34
Cytuję KV5:
Sam nie wie.
Pisze to co chwilowo modne.
Takie wiesz... dziecinne gadanie bez przemyslenia.

Niech sie sam napompuje a jak mu sie to znudzi to niech spusci powietrze dajac sie komus pociagnac za wentyl
#18 Holender 2018-12-04 20:09
Po pierwsze:mozeci e (poza cenzorem w redakcji)mi naskoczyc.
Drugiego schematu,nie będzie
Joshua wydaje mi się być kultularnym(i tu tez mozecie mi...)ulozonym good boyem i nie sadzę, aby na język przyszły mu powyższe słowa. Jest wielki,nawet trochę za duży, jest mistrzem,jest młody,gibki,opa lony i piękny ale wszelki jad wylewa się z Edwarda niecnoty.I naprawdę ch mnie obchodzi kto kogo wyrolowal..w sobotę walczyli moi ulubieńcy, a Dzoszel niby nie -ogladal ..aha.bo uwierzę. Kolejny paszkwil podrzucony nieomal jako promter przez Edwarda Maciciela
#19 Holender 2018-12-04 20:18
Cytuję barpas:
w sumie tylko się cieszyć ...
ale przyznam że o ile nie dał bym sobie ręki odciąć że Wilder położy AJota (choć wg mnie będzie faworytem) o tyle po tym co zobaczyłem w niedzielę jestem pewien że Fury to zrobi

Cytuję cad:
Mega ciekawe walki między powyższą trójką się zapowiadają. Jakby nie było, mam nadzieję, że do końca przyszłego roku mistrz wagi ciężkiej będzie już tylko jeden. Żadnych mistrzów federacji, linearnych, the ringów itp. Jeden, najlepszy. Moim zdaniem pomimo wielu negatywnych komentarzy, Joshua ma na to największe szanse.

Great Khali niechby tylko pierdnal,a cała trójka razem wzięta kona w konwulsjach.A Dzoszel nawet nawrocilby się na chrzescijanizm
#20 Xaxe Lolz 2018-12-05 12:58
https://www.strawpoll.me/16982068

Ankieta w linku wyżej

na najlepszego ciężkiego

Nie masz uprawnień do komentowania

Najnowsze komentarze