Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


Eddie Hearn, który w piątek podpisał kontrakt z Luisem Ortizem (25-0, 22 KO), ma pomysł na długofalową strategię promocji swojego nowego podopiecznego. Zdaniem szefa Matchroom Boxing, ponieważ na chwilę obecną potencjalni rywale żądają za pojedynek z "King Kongiem" ogromnych pieniędzy, należy Kubańczyka "zbudować" medialnie kolejnymi walkami, by finalnie za kilka miesięcy mógł on skrzyżować rękawice z kimś z absolutnego topu w boju, na który będzie czekać cały bokserski świat.

- Plan jest taki, by Ortiz zaboksował najpierw z Malikiem Scottem, potem prawdopoodbnie na gali Anthony'ego Joshuy. Później chyba zdecydowalibyśmy się na galę w Stanach Zjednoczonych w lutym i wówczas latem byłby gotowy na starcie z Joshuą, Furym, Hayem czy mistrzem WBO, ktokolwiek byłby do wyboru - powiedział promotor tymczasowego czempiona WBA wagi ciężkiej.

Wspominana przez Eddiego Hearna walka Luisa Ortiza z Malikiem Scottem (38-2-1, 13 KO) odbędzie się 12 lutego na gali organizowanej w Monako.