Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Haye ChisoraPonad pół miliona widzów oglądało na żywo w polskiej telewizji w sobotni wieczór jedną z najgłośniejszych walk bokserskich tego roku pomiędzy byłym mistrzem świata dwóch kategorii wagowych Davidem Hayem (26-2, 24 KO) oraz Derekiem Chisorą (15-4, 9 KO). Pojedynek zakończył się wygraną przez techniczny nokaut w piątej rundzie "Hayemakera".

Galę na żywo pokazywała telewizja Polsat Sport / Polsat Sport HD. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl, średnia oglądalność gali (od godz. 18 do 23.50) wyniosła 249,9 tys. widzów, co dało stacji udziały na poziomie 2,35 proc. W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) średnia oglądalność wyniosła ponad 128,5 tys. (udziały 2,82 proc.)

Z kolei walkę wieczoru Haye - Chisora (między 23.00 a 23.40) na antenie Polsat Sport / Polsat Sport HD oglądało średnio 539,4 tys. widzów (udziały na poziomie 6,18 proc.). Z kolei w komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) średnia oglądalność walki wyniosła ponad 303,4 tys. widzów (6,95 proc.).