Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Pacquiao MargaritoGrupa Top Rank, która organizuje sobotnią walkę pomiędzy Mannym Pacquiao (51-3-2, 38 KO) i Antonio Margarito (38-6, 27 KO) liczy na bardzo dobrą sprzedaż pojedznku w systemie Pay-Per-View. Ostatnie cztery pojedynki z udziałem "Pac Mana" sprzedawały się średnio do ponad miliona gospodarstw domowych.

- To znakomity termin. Jesteśmy dużo przed świętem dziękczynienia, dużo przed bożym narodzeniem i to pierwsza duża walka od czterech miesięcy. Wszystkie gwiazdy nam sprzyjają - twierdzi Arum.

Ostatni odcinek serialu dokumentalnego "24/7" ukazującego przygotowania obu pięściarzy do sobotniego starcia obejrzała najwiiększa widownia od czasu powstania programu w 2007 roku. Najwięcej PPV w tym roku sprzedała walka pomiędzy Floydem Mayweatherem Jr i Shanem Mosleyem (1,4 mln). Był to drugi wynik w historii w klasyfikacji pojedynków rozgrywanych poniżej kategorii ciężkiej.