Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


SzpilkaDramatyczna walka Artura Szpilki (13-0, 10 KO) z Mikem Mollo (20-4-1, 12 KO) zakończona efektownym zwycięstwem przez nokaut polskiego zawodnika okazała się jednym z hitów weekendu dostępnej w całych Stanach Zjednoczonych sportowej telewizji ESPN.

Akcja finałowa piątkowego pojedynku tak się spodobała szefom stacji, że przez dobę co godzinę emitowana była na kanałach ESPN, ESPN 2 i ESPN News. Dodatkowo starcie Szpilki z Mollo wybrano dziewiątym najważniejszym sportowym wydarzeniem piątku. Wyróżnienie to zasługuje na szczególną uwagę, gdyż rzadko się zdarza, by do TOP-10 ESPN trafiały walki pięściarskie; przeważnie są to mecze drużyn zawodowych lig koszykówki, futbolu amerykańskiego  i baseballa.

"Szpila" i "Bezlitosny" Mike swoją postawą w ringu zaskarbili sobie także serca fanów boksu z USA. Wielu z nich twierdzi teraz, że to właśnie polsko-amerykańską konfrontację w wadze ciężkiej a nie mającą murowanego faworyta potyczkę Carlosa Moliny z Cory Spinksem w kategorii junior średniej szefowie ESPN powinni byli wybrać na główną atrakcję gali boksu w Chicago.