onet.pl sport


ARTV Chicago


Przegląd Sportowy

Patronat medialny





 

 

 

 




W czerwcu mogło dojść do walki Krzysztofa Zimnocha (22-1-1, 15 KO) z Adamem Kownacki (16-0, 13 KO). Pojedynek mógł odbyć się podczas Polsat Boxing Night w Gdańsku, jednak Zimnoch odmówił, zastrzegając, że chętnie zmierzy się z Kownackim w późniejszym terminie. Białostoczanin cały czas podtrzymuje swoje słowa.

- Świat bokserski stoi przed Kownackim otworem i tylko od niego zależy, co dalej będzie robił. Wydaje mi się, że powinien podpisać kontrakt z dobrym promotorem i ciężko trenować. Niedługo na pewno spotkamy się w ringu - deklaruje Zimnoch w rozmowie z serwisem Sportowefakty.wp.pl.

Na razie Zimnoch skupia się jednak na zaplanowanej na 9 września gali w Radomiu, gdzie jego rywalem będzie mocno bijący Amerykanin Joey Abell (33-9, 31 KO). To trzeci rywal z USA, z którym przyjdzie Polakowi skrzyżować w tym roku rękawice.

 Kup bilet, zobacz na żywo walki Zimnoch - Abell >>

 

Komentarze   

#21 greegor1 2017-07-17 11:34
Kowancki na Szpilke wyszedł z dobrą taktyką. Od początku ciosy na dół, ciągłe skracanie ringu, jak tylko widział, że Szpilka zaczyna pajacować i wystawiać morde to od razu w nią walił. Nogi zostawały z tyłu ale to nic, bo na Szpilke to był bardzo dobry patent wpadać jak najszybciej zeby nie zdążył uciec spod lin i ładować ile sie da.

Z Zimnochem byłoby troche trudniej. Zimnoch nie lekceważy i nie popełnia takich śmiesznych błędów. Ma zdecydowanie lepiej poukładane w głowie od Szpilki i lepiej sie adaptuje do przeciwnika. Ma dobry timing, jeśli przetrwa pierwsze 3 rundy, nauczy sie rytmu Adasia i zacznie wchodzić w cios to ma szanse wygrać.

Wszystko by zależało w tej walce od kondycji Zimnocha, a miewał już z nią problemy
#22 ManThatYouFear 2017-07-17 11:58
Cytat z Marejro:

. Szpilka po tej walce nie ma czego szukać w światowym boksie. Wróci do kraju, da jakaś walkę wynoksowanym sredniakiem (stawiam, że będzie nim Rekowski), później Zimnoch...i to tyle. Skończą się propozycje.

Bez przesady, Szpila ma 28 lat, jeśli zdecyduje się zostać w boksie jeszcze sporo walk przed nim. Title shot się znacznie oddalił ale jak się weźmie za siebie to ciągle przy czołówce może się kręcić. Nie ma co go skreślać, nie on pierwszy i nie ostatni dostał łomot od underdoga. Pamiętacie Fonfare z Joe Smithem?
#23 longas 2017-07-17 12:08
na moj gust kownacki pokonuje takze przez nokaut zimnocha. zimnoch jest powolny i sie gubi jak jest w opałach, a w opałach na pewno by był z kownackim to adam ma bardzo niewygodny styl boksowania -- cały czas napiera na przeciwnika, nie dajac mu czasu na reakcje, zasypuje go seriami uderzen.co do wytrzymałosci adama to po obejrzeniu kilku jego walk wydaje mi sie ze moze sporo przyjac, i nie robi to na nim wiekszego wrazenia, dalej robi swoje i idzie jak czołg
+1 #24 Dorian 2017-07-17 12:17
myślę, że przebieg tej walki wygladałby mniej więcej jak powyższy sparing, czyli Adam rozniósłby Zimnego jak gnój po polu.
-1 #25 Rolando 2017-07-17 12:18
Cytat z Herszt:
To nie był Szpilka walczący jak nigdy to był stary dobry ten sam Szpila z Mollo i Minto, dokładnie te same błędy, tylko Kownacki to znacznie bardziej wymagający rywal.

Nie do końca się zgodzę, bo oprócz tego że były błędy takie jak zwykle to nie było zwykłych atutów, wejścia z kontrą, myślenia o ataku. To był praktycznie Szpilka uciekający a atakujący tylko w pozycji plecami do lin z brodą do góry jak go Kownacki przycisnął. Kownacki jest zawodnikiem banalnym do trafienia, trafiali go leszcze, Szpilka nawet nie próbował bo tylko uciekał, i to często w linii prostej z rękami w dole. To może być niestety efekt walki z Wilderem.
+1 #26 Dragon 2017-07-17 12:30
[quote name="Rolando"] Nie do końca się zgodzę...


To efekt głownie psychiczny ze tak Szpilka walczył . Nie spodziewał sie chyba ze cała hala Polakow bedzie kibicowała i skandowała Kownackiemu . I takiego Szpilkę ktory choruje na samouwielbienie i same pochwały od fejsbukowej masy swoich fanów mogło ostro przygasić . On był przygaszony i niepewny a błędy w obronie to juz inna sprawa ze dalej te same . On nie był w ringu 1,5 roku i odwykł od atmosfery walki, hałasu tłumu i takie negatywne nastawienie dużej polskiej publiczmosci do niego skurczyło mu jajka bo sie nie spodziewał . Zawsze było przecież insczej . Kownacki To nie był dobry pomysl jako przeciwnik na przetarcie . Fizycznie Szpilka mogl byc duzo lepszy ale w walce to juz głowa to 80% sukcesu i tutaj zawiodła .
#27 Ady 2017-07-17 12:50
Kownacki dla Szpili to był właśnie bardzo dobry pomysł marketingowy. Szpila miał pokazać się Polonii, że jest najlepszy i łatwo wygra z miejscowym Polakiem i tylko Szpilka zasługuje na fejm Polonii....

ale

ani yale, nawet sam Szpilka nie przypuszczali, że po tylu treningach pod okiem najlepszych, w profesjonalnym ośrodku, władowanej kasie, okaże się, że Szpilka jest po prostu za słaby na półzawodowca Kowanckiego, Im się wydawało, że przegrana jest niemożliwa.
+1 #28 Gankis 2017-07-17 12:57
Zimny lepiej sie skup na Abellu, bo zeby on Ci czasem kariery nie zatrzymal. A tu juz plany zeby i ze Szpilai Adamem potanczyc miedzy linami.
-2 #29 Rolando 2017-07-17 13:02
Cytat z Dragon:

To efekt głownie psychiczny ze tak Szpilka walczył . Nie spodziewał sie chyba ze cała hala Polakow bedzie kibicowała i skandowała Kownackiemu . I takiego Szpilkę ktory choruje na samouwielbienie i same pochwały od fejsbukowej masy swoich fanów mogło ostro przygasić.

Bzdury. W walce z Adamkiem też miał publikę przeciw sobie. Masz rację że głowa to podstawa ale to raczej walki z Wilderem a nie tego że ktoś tam kibicował Kownackiemu.
+1 #30 Dragon 2017-07-17 13:15
Cytat z Rolando:
Bzdury. W walce z Adamkiem też miał publikę przeciw sobie. Masz rację że głowa to podstawa ale to raczej walki z Wilderem a nie tego że ktoś tam kibicował Kownackiemu.


Tego nie wiesz ani ty ani ja co siedziało w jego głowie takze jak piszesz ze 'bzdury' to sie troche zapedzasz . My tu mozemy tylko gdybać . A ko od Wildera mogło go napewno tez przytłumić , pozbawić go pewności siebie w ringu i sprawić ze był za ostrożny . A taki zawodnik jak Kownacki kiedy to wyczuje to idzie wtedy jak czołg bez respektu i na nic nie patrzy . Nie wiem czy byłeś kiedyś w ringu czy nie ale jak odwykniesz od stmosfery tłumu przez zbyt długa przerwę to ona tez moze miec wpływ . I temu na przetarcie na ogół biorą bumow zeby nie byli żadnym zagrożeniem , zeby zawodnik poczuł atmosferę ringu , walki , krzyczącego i rozpraszającej głowe tłumu i znowu i nabrał pewności siebie efektownym nokautem . Przed Adamkiem Szpilka nie miał 1,5 rocznej przerwy od ringu
+1 #31 Herszt 2017-07-17 13:17
Cytat z Rolando:
Nie do końca się zgodzę, bo oprócz tego że były błędy takie jak zwykle to nie było zwykłych atutów, wejścia z kontrą, myślenia o ataku. To był praktycznie Szpilka uciekający a atakujący tylko w pozycji plecami do lin z brodą do góry jak go Kownacki przycisnął. Kownacki jest zawodnikiem banalnym do trafienia, trafiali go leszcze, Szpilka nawet nie próbował bo tylko uciekał, i to często w linii prostej z rękami w dole. To może być niestety efekt walki z Wilderem.

Szpilka go trafiał, tylko te pojedyncze konterki nic nie robiły Adamowi który ripostował bukietem ciosów. Szpilka nie wiem czemu stał bokiem, albo taktyka albo ból jaki powodował Adam ciosami na korpus, raz przecież 4 ciosy z rzędu mu włożył nad pas jak ten jeszcze gardę trzymał.
Żeby kontrować Kownackiej trzeba mieć siłę i lekka precyzję szpilka siły nie ma
#32 Dragon 2017-07-17 13:18
#Rolando

Temu jest cos takiego jak 'rdza ringowa' kiedy zawodnik długo nie boksuje a np tak jak Szpilka jest w ciągłym treningu w qymie a mimo to wciąż ja ma .. No ale to juz takie mankamenty ktore zeby wiedziec to trzeba byc w ringu i to przeżyć samemu a nie tylko mądrować sie przed klawiatura ;)
#33 Herszt 2017-07-17 13:25
Cytat z Rolando:
Bzdury. W walce z Adamkiem też miał publikę przeciw sobie. Masz rację że głowa to podstawa ale to raczej walki z Wilderem a nie tego że ktoś tam kibicował Kownackiemu.

Albo przyjmij że to Wilder jest na tyle ostrożny że sobie pozwolił hasać Szpilce po ringu i że miał się ostro wziąć do roboty w 2 części walki. Wygrywał przecież to na pkt.
To był średni występ słabego Szpilki, dokładnie taki był z minto mollo i consequera, tylko rywal tu miał ich 3 zalety
#34 TwardyCharakter 2017-07-17 16:07
A kogo obchodzi taka walka? Na pewno nie jest to starcie na Main Event PBN. Zimnoch niech zawalczy ze Szpilką, ale tutaj Arczi już nie dostanie kokoksów, Zimnoch nigdy nie dostawał takiego hajsu jak git, więc kto wie, czy nie byłby to co-main event ewentualnie, przed Adamkiem?
#35 TwardyCharakter 2017-07-17 16:09
Zimnoch jeśli się nie mierzy ze Szpilką, to dobrą dla niego opcją byłby wyjazd na walkę z Christianem Hammerem. Wysoko notowany w WBO, z tego co pamiętam. Natomisat dla Kownackiego dobrym przeciwnikiem na ten moment byłby Travis Kauffman lub Chris Arreola.
#36 thales 2017-07-17 19:05
Jeśli Kownaś ma niezłe kopyto przy tak fatalnej pracy nóg,bijąc z samej ręki,bez skrętu,to jak będzie bił jesli poprawi te wszystkie elementy ?
#37 Hbomb 2017-07-17 21:39
Zimny wie co mówi, rozjebie Kownackiego, bo jest lepszym bokserem pod każdym względem od Kownackiego.

Nie masz uprawnień do komentowania

Najnowsze komentarze