Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


Solis KliczkoWedług wstępnych danych pokazywana przez TVP 1 sobotnia walka o pas WBC wagi ciężkiej pomiędzy Witalijem Kliczką o Odlanierem Solisem cieszyła się większym zainteresowaniem telewidzów niż transmitowane mniej więcej w tym samym czasie na Polsacie zawody KSW, rozgrywane na zasadach MMA.

Wyjątkowo krótkie zmagania na ringu w Kolonii obejrzało średnio 1,35 miliona osób. Telewizyjna widownia gali na "Torwarze" wyniosła zaś średnio 1,1 mln.

Jeśli wymienione wyżej wyniki ostatecznie się potwierdzą, śmiało będzie można powiedzieć, że boks, wbrew pojawiającym się gdzieniegdzie głosom, nadal cieszy się wśród kibiców niesłabnącą popularnością, zwłaszcza, jeśli dodatkowo wziąć pod uwagę, że obsadzoną największymi gwiazdami polskich mieszanych sztuk walki warszawską imprezę promowano spotami reklamowymi już od dawna, zaś promocja gali w Kolonii, gdzie głównym wydarzeniem było starcie dwóch zagranicznych pięściarzy, ograniczona była praktycznie jedynie do informacji serwowanych od środy w programach newsowych.