onet.pl sport


ARTV Chicago


Przegląd Sportowy

Patronat medialny





 

 

 

 



Tomasz Adamek (53-5, 31 KO).jest przekonany, że 6 października w Chicago zafunduje pierwszą porażkę faworyzowanemu Jarrellowi Millerowi (21-0-1, 18 KO). 

- Miller to dobry pięściarz, ale ring wszystko weryfikuje - mówi Adamek. - Czeka mnie ciężki obóz, w poniedziałek lecę na Florydę. Jeśli będę gotów w 100 procentach, wygram. Przegrałem w karierze pięć razy, ale te pięć razy nie byłem przygotowany na 100 procent. Gdy jestem gotów na 100 procent, wygram z każdym.

- Mój atut to szybkość, jestem mniejszy i szybszy niż ci wielcy ciężcy, ale boks to boks. Ja nigdy nie mówię zbyt wiele przed walką, ring pokaże, co potrafię. Jestem pewien, że pokażę serce do walki, zrobię to dla polskich kibiców, którzy zapełnią halę, pokażę, że mimo 41 lat wciąż mogę wygrywać - zapewnia "Góral" i dodaje, że ma też sposób na imponującą jak na kategorię ciężką aktywność rywala (60 ciosów na rundę, przy średniej 45). 

- Ja jestem sprytny, lubię uderzać i uciekać, nie będę stał w miejscu. Szybkość w ringu zabija - twierdzi Tomasz Adamek.

Komentarze   

-2 #1 CzystaPasja 2018-08-10 15:45
Powiem tak... jeżeli Adamek tak mówi to znaczy za tak uważa a skoro tak uważa i zna siebie samego na wylot to tak pewnie jest... zgadzam się z nim że wygral by z każdym oprócz Witalija. Bo Glazkowa, Szpilke Dawsona i Moline miał w dużym zasięgu.
-3 #2 warszawiak 2018-08-10 16:10
Cytuję CzystaPasja:
Powiem tak... jeżeli Adamek tak mówi to znaczy za tak uważa a skoro tak uważa i zna siebie samego na wylot to tak pewnie jest... zgadzam się z nim że wygral by z każdym oprócz Witalija. Bo Glazkowa, Szpilke Dawsona i Moline miał w dużym zasięgu.

Dawsona nie. Z Głazkowem, Szpilką i Moliną mógłby wygrać, ale niekoniecznie. Szansa jest. Dawnson - zero, oczywiście ten Dawson z czasów walki z Adamkiem. Przecież tam była sroga lekcja boksu.
-2 #3 CzystaPasja 2018-08-10 16:42
Cytuję warszawiak:
Dawsona nie. Z Głazkowem, Szpilką i Moliną mógłby wygrać, ale niekoniecznie. Szansa jest. Dawnson - zero, oczywiście ten Dawson z czasów walki z Adamkiem. Przecież tam była sroga lekcja boksu.

tak trochę z dystansem to powiedzialem bo tam było srogie baty faktycznie ale kojarzę że wtedy Rozalsky coś napsocil w przygotowaniu Adamka albo w ostatnim tygodniu przed walką. Już nie pamiętam.. generalnie Adamek mógł go rozbić a w tej walce sam był rozbity psychicznie jak mało kiedy... pozdrawiam
-3 #4 warszawiak 2018-08-10 16:52
Cytuję CzystaPasja:
tak trochę z dystansem to powiedzialem bo tam było srogie baty faktycznie ale kojarzę że wtedy Rozalsky coś napsocil w przygotowaniu Adamka albo w ostatnim tygodniu przed walką. Już nie pamiętam.. generalnie Adamek mógł go rozbić a w tej walce sam był rozbity psychicznie jak mało kiedy... pozdrawiam

Tak, Tomek tłumaczył to potem robieniem wagi, podobno poszło na nery, nogi spuchnięte itp, była też wersja z kłopotami żołądkowymi, ale co by nie mówić taki slick mańkut nigdy Góralowi nie leżał - Szpilka, Chambers, Cunningham (nie mańkuci ale śliscy). Dla mnie w tamtym czasie Tomek by przegrał z Dawsonem 10 walk na 10. To jeden z tych rywali po walkach z którymi mówi że chciał się bić a rywal uciekał. W ciężkiej już potem mówił, że w boksie trzeba być sprytnym. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Ale Szpilka, Molina i Głazkow to faktycznie walki który super przygotowany Adamek mógłby wygrać. Pozostało gdybać. I załatwić Millera.
-4 #5 yemet 2018-08-10 17:07
Cytuję warszawiak:
Z Głazkowem, Szpilką i Moliną mógłby wygrać, ale niekoniecznie.

Przecież z Moliną wyraźnie wygrywał na punkty. Wyłapał cios w końcówce i przegrał. To nie kwestia przygotowań. Pomijam już kontrowersyjne wyliczenie sędziego.

Faktycznie Adamek w niektórych przegranych walkach wyglądał słabo, ale nie ma co się rozwodzić nad tym, czy to była choroba, wina słabych przygotowań, czy był po prostu słabszy boksersko. To już historia. Nie podoba mi się, kiedy Tomek wypowiada się w ten sposób o swoich porażkach.
-1 #6 CzystaPasja 2018-08-10 17:56
Cytuję warszawiak:
Tak, Tomek tłumaczył to potem robieniem wagi, podobno poszło na nery, nogi spuchnięte itp, była też wersja z kłopotami żołądkowymi, ale co by nie mówić taki slick mańkut nigdy Góralowi nie leżał - Szpilka, Chambers, Cunningham (nie mańkuci ale śliscy). Dla mnie w tamtym czasie Tomek by przegrał z Dawsonem 10 walk na 10. To jeden z tych rywali po walkach z którymi mówi że chciał się bić a rywal uciekał. W ciężkiej już potem mówił, że w boksie trzeba być sprytnym. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Ale Szpilka, Molina i Głazkow to faktycznie walki który super przygotowany Adamek mógłby wygrać. Pozostało gdybać. I załatwić Millera.

Bardzo możliwe że tak by było. Ale i tak wierzył bym w wygraną z Chadem za każdym razem. A Miller jest w dużym zasięgu do pyknięcia. Pozostało czekać na 6 października i delektować się wrześniowymi galami
-1 #7 Hezychasta 2018-08-10 18:38
Tutaj od 17 minuty i 35 sekundy mój ulubiony analityk analizuje możliwy przebieg walki pomiędzy Amerykaninem a Polakiem: https://www.youtube.com/watch?v=k8K6PamXB44
+2 #8 lukaszbiszczu 2018-08-10 19:02
Kliczko i Dawson nie do przejścia nawet z najlepszymi szkoleniowcem.
-5 #9 lenzo_75 2018-08-10 19:03
chciałbym Adamka w prime z Usykiem zobaczyć...
#10 new 2018-08-10 20:02
Cytuję Hezychasta:
Tutaj od 17 minuty i 35 sekundy mój ulubiony analityk analizuje możliwy przebieg walki pomiędzy Amerykaninem a Polakiem:


Faktycznie, najlepsza analiza tej walki jaką do tej pory słyszałem. Prowadzący vloga jest byłym pięsciarzem? Bo mówi jakby niejedną wojnę w ringu przeszedł, chyba że tak po prostu ma.
-1 #11 warszawiak 2018-08-10 20:06
Cytuję lenzo_75:
chciałbym Adamka w prime z Usykiem zobaczyć...

Adamek to brązowy medalista ME w 79, Usyk mistrz olimpijski, mistrz świata, mistrz Europy w 91. Usyk większy, silniejszy, większy zasięg, szczęka pewnie jeszcze mocniejsza oceniając po WBS. Lepszy na nogach, szybsze ręce, wyprowadza 2 razy więcej ciosów, lepsza technika.

Masz jakikolwiek atut Tomka? Wyobraź sobie coś pomiędzy Witlaijem i Dawsonem. Nad czym tu się zastanawiać?

Ja chętnie obejrzałbym prime Adamek vs prime Michalczewski.
#12 CzystaPasja 2018-08-10 20:44
Jedna z najbardziej niespełnionych walk to Michalczewski vs RJJ... Darek wyplata zycia i w pier.dol zycia...

a zmieniając temat, nokaut na Asluddinie Umarovie kto pamieta?? :D jeden z najgorszych nokautów w zawodowym boksie...
#13 CzystaPasja 2018-08-10 21:02
Oskar Bielski (-91kg) to aktualny brązowy medalista Mistrzostw Polski Seniorów. Ale dziś potrzebuje Waszej pomocy. A w zasadzie jego Mama. Możecie pomóc.
http://www.ikamien.pl/artykuly/25918/
-2 #14 Hezychasta 2018-08-10 22:11
Cytuję new:
Faktycznie, najlepsza analiza tej walki jaką do tej pory słyszałem. Prowadzący vloga jest byłym pięsciarzem? Bo mówi jakby niejedną wojnę w ringu przeszedł, chyba że tak po prostu ma.

Nie, Andrzej ma po prostu taką wymowę, taki sposób mówienia. Boks uprawia jedynie stricte amatorsko.
#15 Walc 2018-08-10 23:26
Adamek nie bedzie przygotowany w 100%
+1 #16 Miras 2018-08-11 09:32
O jakiej On szybkości gada. Mamy rok 2018 a Adamek nie ma absolutnie już szybkości z walki z Arreolą. Poza tym bredzi podając powody swoich porażek i ta gadka, że jak będzie szybki to pokona każdego. Gdybym był dziennikarzem i miał możliwość przeprowadzenia wywiadu z Tomkiem powiedziałbym mu wprost - przestań bredzić .
#17 Mateusz 2018-08-11 11:55
Miller jest przereklamowany
#18 lukaszbiszczu 2018-08-11 12:20
Cytuję Mateusz:
Miller jest przereklamowany

Jak burgery w Stanach.

Nie masz uprawnień do komentowania

Najnowsze komentarze