onet.pl sport


ARTV Chicago


Przegląd Sportowy

Patronat medialny





 

 

 

 



Marcin Najman (15-4, 11 KO) bardzo poważnie traktuje występ na Narodowej Gali Boksu. 25 maja na PGE Narodowym w Warszawie, "El Testosteron" skrzyżuje rękawice z byłym olimpijczykiem Arturem Binkowskim (16-5-3, 11 KO). Pojedynek będzie jedną z atrakcji imprezy organizowanej na największym obiekcie w stolicy. Zobaczcie zdjęcia z treningu Najmana z Andrzejem Gmitrukiem w Warszawskim Centrum Atletyki.

Zobacz fotogalerię z treningu Najmana z Gmitrukiem >>

Kup bilet na Narodową Galę Boksu, zobacz walki Ugonoha, Wacha, Piątkowskiej >>

Komentarze   

+4 #1 TwardyCharakter 2018-03-12 16:41
Śmiali się z niego, a teraz robia z nim interesy i wrzucaja filmiki z jego treningów na swój portal. Nieźle, nieźle :lol:

Wiadomo, że Najman za bardzo nie trenuje, bo coraz większy (wszerz).

Propo Gmitruka to jestem mega ciekaw, czy współpraca z Izu będzie na stałe, czy tylko ta walka.
+3 #2 wirtualny bak 2018-03-12 17:15
Artur i Marcin kolegami z sali treningowej? Fantastycznie, że mosty, które były palone w polskim boksie się powoli odbudowują.
#3 Bizon 2018-03-12 17:56
Cytuję TwardyCharakter:
Śmiali się z niego, a teraz robia z nim interesy i wrzucaja filmiki z jego treningów na swój portal. Nieźle, nieźle :lol:

Wiadomo, że Najman za bardzo nie trenuje, bo coraz większy (wszerz).

Propo Gmitruka to jestem mega ciekaw, czy współpraca z Izu będzie na stałe, czy tylko ta walka.

jest coraz weselej, w jednym z wywiadów Pan Gmitruk zadeklarował bronić obecnej władzy na barykadach ;) Kurde dziwne rzeczy się dzieją, jak przykład z Najmanem, najpierw wszyscy po nim jadą a teraz wspólnie trenują :D ciekawe jak długo taki stan potrwa ? ;) na podstawie przeszłości można sądzić że zaraz wybuchną nowe konflikty :D
#4 KlamkaZapadła 2018-03-12 17:58
wygląda jak Szpilka no brawo, jeszcze troche i bedzie mógł walczyc o pas xD
-2 #5 wirtualny bak 2018-03-12 17:58
Cytuję Bizon:
jest coraz weselej, w jednym z wywiadów Pan Gmitruk zadeklarował bronić obecnej władzy na barykadach ;)


sam jestem bardziej za obecną władzą niż na pewno za opozycją, ale Pan Gmitruk powinien zostać przy tym co robi najlepiej czyli przy boksie. tak będzie najlepiej dla całego środowiska polskiego bokserskiego
#6 Gero 2018-03-12 20:02
Promotor Najman mógłby zawalczyć z Saletą walkę wieczoru;)
#7 MadalonE 2018-03-12 21:12
Zamiast el testosteron to Marcin Fenix Najman...jak kiedys byl jechany tak teraz ludzie pozytywnie sie wyrazaja. Swoja droga nawet mi sie to podoba bo sam na goscia jechalem a teraz trzymam kciuki zeby sie udalo z ta gala, jestem ciekaw czy sam Marcin jest swiadomy tego ze jego opinia ulega zmianie na lepsze i oby po tej gali tego nie spierniczyl bo potem ja nie wiem jak sie odbuduje chyba tylko w klockach lego...im blizej gali tym bardziej jestem ciekaw co z tego bedzie :)
#8 Josinzbazin 2018-03-12 21:56
El psikuta nie wie czego już ma się czepnąć
#9 Bizon 2018-03-12 22:55
Cytuję bak:
sam jestem bardziej za obecną władzą niż na pewno za opozycją, ale Pan Gmitruk powinien zostać przy tym co robi najlepiej czyli przy boksie. tak będzie najlepiej dla całego środowiska polskiego bokserskiego

Nie obchodzą mnie jego poglądy polityczne, zwyczajnie wywiadzie wyskoczył z takim tekstem o polityce jakby miał czerpać z tego korzysći, jak Saleta na wiecu politycznym u komorowskiego.
#10 b-hop 2018-03-12 23:04
Marcin Najman ma sylwetke jak Steve USS Cunnigham co za ciało i rzezba :P
#11 Monstar 2018-03-13 00:20
Cytuję KlamkaZapadła:
wygląda jak Szpilka no brawo, jeszcze troche i bedzie mógł walczyc o pas xD

Bo to jest Szpilka za 10-20 lat. Tez nie osiagnal nic w boksie. Znany jest glownie ze swoich porazek. Za swoje wypowiedzi stal sie posmiewiskiem w Polsce. Rowniez masa idzie mu w brzuch i traci wlosy. Jedyna roznica jaka widze to inteligencja, w ktorej Najman go bije grubo
#12 Josinzbazin 2018-03-13 14:13
Artek soczysta bomba

Nie masz uprawnień do komentowania

Najnowsze komentarze