Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

MMA cieszy się z roku na rok coraz większą popularnością wśród kibiców sportów walki, jednak boks zawodowy wciąż trzyma się mocno - tak wynika przynajmniej z wyników sprzedaży w Polsce transmisji w systemie PPV prowadzonych regularnie przez telewizję Polsat. 

Główną atrakcją ostatniej gali Polsat Boxing Night dostępnej w płatnym przekazie telewizyjnym była walka Tomasza Adamka z Przemysławem Saletą i choć wiadomo, że nie była ona rekordowa pod względem wykupionych dostępów, jak twierdzi Marian Kmita, wynik był zadowalający.

- Oczywiście lepiej sprzedała się wcześniejsza walka Adamka ze Szpilką, ale naszą galę bokserską jako brand obroniliśmy. To było trzecie nasze wydarzenie pod względem sprzedaży abonamentów. Nadal gale Polsat Boxing Night w pay-per-view mają wyższy popyt niż gale KSW. Mimo eksportu pięściarzy ze stajni Andrzeja Wasilewskiego do Stanów Zjednoczonych przekonaliśmy się, że jesteśmy w stanie obsadzić widowisko pięściarskie trwające pięć-sześć godzin - powiedział w rozmowie z miesięcznikiem "PRESS" dyrektor ds. sportu w Polsacie.

Na rok 2016 zaplanowane są dwie kolejne gale Polsat Boxing Night, obydwie odbędą się w Krakowie. Podczas pierwszej, w kwietniu, w ringu ponownie zaprezentuje się Tomasz Adamek.