Po 6 latach wspierania polskiego boksu zawodowego marka Wojak podjęła decyzję o nieprzedłużaniu umowy sponsorowania gal boksu zawodowego Wojak Boxing Night na kolejne lata. Obowiązujący kontrakt wygaśnie 30 kwietnia 2015 roku. Decyzja wynika ze zmiany strategii sponsoringowej piwa Wojak - poinformował serwis prasowy marki Wojak.

- Przez ostatnie lata byliśmy blisko kibiców i zawodników zarówno w tych lepszych, jak i gorszych chwilach. Cieszę się z sukcesów, które osiągali nasi pięściarze na galach Wojak Boxing Night oraz, że nasze wsparcie przyczyniło się do większej popularyzacji tak znamienitej dyscypliny jaką jest boks zawodowy. Jestem dumny z tego, że między innymi dzięki nam i Wojakowi wielu młodych obiecujących bokserów mogło szlifować swoje talenty, stawiając czoło coraz to większym wyzwaniom. Trenerowi, zawodnikom i promotorom życzę konsekwencji w budowaniu pozycji naszych zawodników  i sukcesów na ringach zarówno polskich, jak i światowych - powiedział Jacek Grabarczyk, brand manager marki Wojak.

- Chcielibyśmy podziękować Wojakowi za długoletnią i owocną współpracę. Jesteśmy przekonani, że przyczyniła się ona do rozwoju marki i osiągnięcia założeń biznesowych Wojaka. Należy podkreślić, że przez cały okres nasza współpraca układała się dobrze i wspólnie stawialiśmy czoło zmieniającym się wyzwaniom  - powiedział Andrzej Wasilewski, współwłaściciel grupy Sferis Knockout Promotions organizującej, od jakiegoś czasu wspólnie z grupą Konspol Babilon Promotion gale Wojak Boxing Night.

- Jednocześnie chciałbym zaznaczyć, że w najbliższych tygodniach poinformujemy kibiców o rozpoczęciu współpracy z nowym patronem gal - dodał Wasilewski.