Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

29 kwietnia w Londynie dojdzie do jednej z najważniejszych walk w kategorii ciężkiej - w konfrontacji o pasy WBA i IBF rękawice skrzyżują Władimir Kliczko (64-4, 53 KO) i Anthony Joshua (18-0, 18 KO). Na razie nie wiadomo, kto elektryzująco zapowiadający się pojedynek pokaże w Stanach Zjednoczonych, bo Kliczko i Joshua związani są kontraktami z konkurencyjnymi stacjami telewizyjnymi. 

- Rozmawiamy na ten temat. Showtime jest partnerem Joshuy i chcielibyśmy być lojalni wobec tego nadawcy. Kliczko jest z HBO, a ja dogaduję się z Peterem Nelsonem [z HBO]. Sytuacja jest trudna. Jak zwykle w boksie, chodzi o pieniądze. Obie stacje są zainteresowane i spodziewamy się, że wkrótce osiągniemy porozumienie - zdradził portalowi boxingscene.com promujący Brytyjczyka Eddie Hearn.

Amerykański nadawca pojedynku Władimira Kliczki z Anthonym Joshuą ma być ogłoszony w styczniu podczas konferencji prasowej w Nowym Jorku.