Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Sobotni powrót Władimira Kliczki (64-3, 53 KO) na amerykański ring po ponad 7-letniej przerwie okazał się dużym sukcesem telewizyjnym. Zwycięski pojedynek ukraińskiego króla wagi ciężkiej z Bryantem Jenningsem (19-1, 10 KO) obejrzało na żywo wg Nielsen Media Research aż 1 mln 637 tys. widzów (w szczytowym momencie 1 mln 742 tys.).

Wynik ten dał sobotniemu pojedynkowi w Madison Square Garden, transmitowanemu za Oceanem przez HBO, zdecydowane prowadzenie wśród wszystkich walk pokazywanych w tym roku w telewizjach kablowych. Jednocześnie starcie Kliczko - Jennings osiągnęło najwyższą oglądalność wśród bojów mistrzowskich relacjonowanych przez HBO od czerwca 2012 roku.

Mimo sobotniego sukcesu sportowego i komercyjnego odniesionego w Stanach Zjednoczonych Władimir Kliczko kolejny pojedynek stoczy w Niemczech lub Wielkiej Brytanii. Rywalem "Dr Stalowego Młota" będzie Tyson Fury (24-0, 18 KO).