Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Zwykle znakomicie poinformowany Mike Coppinger z The Athletic podał na Twitterze, że według jego wiedzy sprzedaż transmisji PPV w Ameryce Północnej z rewanżowej walki Deotaya Wildera (42-1-1, 41 KO) z Tysonem Furym (30-0-1, 21 KO) zamknie się ostatecznie wynikiem pomiędzy 800 a 850 tysięcy. 

Gdyby dane zaserwowane przez Coppingera się potwierdziły, byłby to najlepszy wynik PPV od czasu rewanżu Saula Alvareza z Gienadijem Gołowkinem (sierpień 2018 1,1 mln PPV) i zarazem najlepszy wynik dla wagi ciężkiej od roku 2002, czyli walki Lennox Lewis - Miker Tyson (2,0 mln).

Transmisję PPV z pierwszego starcia Wildera z Furym wykupiło 330 tysięcy osób. Walkę pokazywała wówczas telewizja Showtime. Rewanż transmitowały stacje Fox i ESPN. Według wstępnych szacunków, jakie pojawiały się przed pojedynkiem, by w finalnym rozrachunku nie okazał się on imprezą deficytową, sprzedaż PPV powinna była osiągnąć wartość powyżej 1 miliiona.