onet.pl sport


ARTV Chicago


Przegląd Sportowy

Patronat medialny





 

 

 

 

10 listopada w Manchesterze król wagi junior ciężkiej Oleksandr Usyk (15-0, 11 KO) zmierzyć ma się z Tonym Bellew (30-2-1, 20 KO). Nie jest jednak tajemnicą, że fenomenalny Ukrainiec planuje niebawem przenieść się do kategorii ciężkiej i stanąć do walki z czempionem federacji WBA, WBO i IBF Anthonym Joshuą (21-0, 20 KO).

Zdaniem promującego Usyka, od kilku dni do spółki z Eddiem Hearnem, Aleksandra Krasiuka konfrontacja dwóch złotych medalistów olimpijskich dzierżących obecni łącznie siedem pasów mistrzowskich wcale nie jest tak odległą perspektywą. 

- Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by ta walka odbyła się pod koniec przyszłego roku - stwierdził opiekun Ukraińca w rozmowie ze Sky Sport, dodając: - Ten pojedynek byłby czymś naprawdę wyjątkowym!

Komentarze   

#1 KV5 2018-09-12 10:45
Bardzo szanuje Usyka za jego dokonania. Ale z szacunku dla innych Bokserów niech napierw wejdzie do HW i zawalczy choć byle eliminator z Ortizem albo Furym. Podejrzewam, że światło by szybko zgasło. To jest HW.
+3 #2 MLJ 2018-09-12 11:00
Cytuję KV5:
Bardzo szanuje Usyka za jego dokonania. Ale z szacunku dla innych Bokserów niech napierw wejdzie do HW i zawalczy choć byle eliminator z Ortizem albo Furym. Podejrzewam, że światło by szybko zgasło. To jest HW.


Pooglądaj walki Usyka w WBSS z naprawdę dużymi i mocno bijącymi zawodnikami.
O ile jeszcze Ortiz technicznie i siłowo mógłby dla Ukrainca stanowić zagrożenie, o tyle Fury ze swoją pacanką nic by Usykowi nie zrobil, nawet nogami Tyson by nic zdziałał, bo Usyk ma je jeszcze lepsze...
Prawdziwe wyzwania dla Usyka w HW to Joshua i Wilder.
-1 #3 warszawiak 2018-09-12 11:03
Cytuję MLJ:
Pooglądaj walki Usyka w WBSS z naprawdę dużymi i mocno bijącymi zawodnikami.
O ile jeszcze Ortiz technicznie i siłowo mógłby dla Ukrainca stanowić zagrożenie, o tyle Fury ze swoją pacanką nic by Usykowi nie zrobil, nawet nogami Tyson by nic zdziałał, bo Usyk ma je jeszcze lepsze...
Prawdziwe wyzwania dla Usyka w HW to Joshua i Wilder.

A ja myślę że właśnie Fury byłby wyzwaniem, bo to większa wersja Usyka. Wilder też jest nieszablonowy.
Joshua to kloc - obejrzyj walkę z Joycem z WBSS.
Ale to prawda że ludzie nie pamiętają że Usyk walczył w super ciężkiej i potrafi przyjąć.
+5 #4 nanmin 2018-09-12 11:53
Cytuję warszawiak:
A ja myślę że właśnie Fury byłby wyzwaniem, bo to większa wersja Usyka. Wilder też jest nieszablonowy.
Joshua to kloc - obejrzyj walkę z Joycem z WBSS.
Ale to prawda że ludzie nie pamiętają że Usyk walczył w super ciężkiej i potrafi przyjąć.


W sumie prawda, ale z tym stwierdzeniem, że Fury to większa wersja Usyka to trochę popłynąłeś...
Przecież technicznie Usyk jest lata świetlne dalej niż Fury kiedykolwiek będzie i na 10 walk z nim, wygrywa 11. Fury wygrał z Kliczką, tego mu nikt nie odbierze, ale po jednej z najnudniejszych walk o pas w ciężkiej, w dodatku z Władkiem w bardzo wątpliwej dyspozycji.
-2 #5 warszawiak 2018-09-12 11:58
Cytuję nanmin:

Przecież technicznie Usyk jest lata świetlne dalej niż Fury kiedykolwiek będzie i na 10 walk z nim, wygrywa 11. Fury wygrał z Kliczką, tego mu nikt nie odbierze, ale po jednej z najnudniejszych walk o pas w ciężkiej, w dodatku z Władkiem w bardzo wątpliwej dyspozycji.

Chodziło mi o nogi. Fury ma nie gorsze nogi od Usyka, a jest 2 rozmiary większy.

Władek był w wątpliwej dyspozycji z Furym? To w jakiej był z Joshuą rok później? Kto powymyślał te banialuki? Wątpliwa z jakiego powodu? Bo znalazł się gość mobilniejszy od niego, przy tym większy, szybszy i potrafiący przełamać schemat? :)
-1 #6 Tomaszekk 2018-09-12 12:19
parafrazujac zawodnika Borek promotions: Jak Usyk szybki to wygra z kazdym.... ;)

tak powaznie, to nie jest powiedziane ze Usyk jest na straconej pozycji z kimkolwiek. Jego atuty, wszechstronnosc , nogi, nieuchwytnosc - beda go premiowaly z Joshua a nawet Wilderem, z Furym to bylby niesamowicie dziwny pojedynek... jesli Usyk bedzie tak uwazny jak w swoich najwazniejszych potyczkach - z Glowackim i Gassievem to naprawde ma spore szanse.

najwiekszym problemem rozmiar - nabralby pare kilogramow, ale no nie urosnie... sila rzeczy musialby uciekac jeszcze bardziej i doskakiwac...w CW gorowal nad rywalami, tu bylby jednak o glowe nizszy... mniejszy zasieg... no ale moze jestem naiwnakiem ,ale wierze ze jego skillsy moga wystarczyc...
-3 #7 lukaszbiszczu 2018-09-12 20:51
Cytuję MLJ:
Pooglądaj walki Usyka w WBSS z naprawdę dużymi i mocno bijącymi zawodnikami.
O ile jeszcze Ortiz technicznie i siłowo mógłby dla Ukrainca stanowić zagrożenie, o tyle Fury ze swoją pacanką nic by Usykowi nie zrobil, nawet nogami Tyson by nic zdziałał, bo Usyk ma je jeszcze lepsze...
Prawdziwe wyzwania dla Usyka w HW to Joshua i Wilder.

Mylisz się, Usyk mimo że jest świetny technicznie to też nie ma pojedynczego ciosu a przy tym ma dużo gorsze warunki. Walka nudna i nie koniecznie w jedną stronę.
#8 Kowal 2018-09-12 22:44
A ja mysle ze Eddie H. podpisal kontrakt z Usykiem zeby w razie czego kontRolowac jego jak i AJ. Jezeli wywnioskuje ze Usyk jest za dobry na AJ to zwyczajnie zamiesza tak zeby do walki miedzy nimi nie doszlo,bedzie nadal zarabial Na AJ i osobno na Usyku...a jak juz ich wyeksploatuje to skrzyzuje ich na mega walke, i bedzie to np. wisienka na emerytalny tort dla Ediego. To oczywiscie jeden z kilku scenariuszy,bo po drodze Wilder lub Fury moga namieszac. Ostatecznie zgadzam sie z opiniami ze Eddie ma nosa do interesow.
#9 Antek 2018-09-13 10:31
Slowa menedzera i promotora Karasiuka to czystej wody PR. A co musi mowic aby promowac swego piesciarza ? Sam Usyk w ostatnim wywiadzie stwierdzil ze po walce z Bellew zastanowi sie nad tym czy isc do gory czy jescie powalcyc z kyms w cruiser np z Lebedewym. A jak pojde w gore to 100% powinien stoczyc kilka walk z kyms dobrym. Dlatego moim zdaniem z AJ walka odbedzie sie ale nie w 2019.

Nie masz uprawnień do komentowania

Najnowsze komentarze