Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

KliczkoDan Rafael nie ukrywa zdziwienia decyzją HBO o tym, by nie pokazywać mistrzowskich pojedynków rządzących wagą ciężką braci Kliczko, tym bardziej, że amerykańska stacja w najbliższym czasie ma zaplanowane transmisje telewizyjne z wiele mniej intrygujących pojedynków.W tym kontekście ekspert telewizji ESPN podaje jako przykład listopadową walkę Andre Berto z Freddy Hernandezem o pas WBC wagi półśredniej.

- To szaleństwo - uważa Rafael. - HBO wywala 1.2 miliona dolarów na ten szajs z Berto, a za te pieniądze mogłaby kupić prawa do czterech albo pięciu walk Kliczków.

Tymczasem Kliczkowie niespecjalnie przejmują się dość specyficznym gustem przedstawicieli amerykańskiego giganta telewizyjnego, bo dużo większe pieniądze zarobić mogą na sprzedaży swoich występów do innych telewizji, a za Oceanem zawsze mają ciekawą alternatywę w postaci ESPN.