Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Mayweather

14 września w Las Vegas Floyd Mayweather Jr (44-0, 26 KO) stoczy swoją drugą walkę w ramach gigantycznego kontraktu z telewizją Showtime. Tym razem rywalem najlepszego pięściarza globu będzie idol meksykańskich kibiców - niepokonany Saul Alvarez (42-0-1, 30 KO). Wszystko wskazuje na to, że potyczka, o której pisało się już od wielu miesięcy, okaże się prawdziwym kasowym hitem.

Fightnews.com, powołując się na internetową stronę "Forbesa", podaje, że przy sprzedaży 1.6 milionów transmisji w systemie PPV, pojedynek może wygenerować zysk wysokości 105 milionów dolarów, z czego aż 50 milionów trafi do "Money" Floyda. Inne źródła szacują z kolei gażę "Canelo" na 10-12 milionów dolarów.

Na dobrą sprzedaż amerykańsko-meksykańskiej wojny ringowej liczą z pewnością szefowie Showtime, którzy według "Forbesa" na walce Mayweathera z Robertem Guerrero stracili około 12 milionów "zielonych".