Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Manny PacquiaoOgłoszony dzisiaj przez telewizję HBO wynik ilości sprzedanych PPV z walki Antonio Margarito z Mannym Pacquiao (52-3-2, 38 KO) okazał się o kilkaset wykupień niższy od pułapu zapowiadanego przez promującego obu pięściarzy Boba Aruma. To oznacza, że w rozpoczynających się za kilka tygodni negocjacjach w sprawie pojedynku Filipińczyka z Floydem Mayweatherem Jr (41-0, 25 KO), to ponownie Amerykanin będzie miał więcej do powiedzenia.

Pacquiao w tym roku wychodził na ring dwukrotnie, a dochód ze sprzedaży płatnych transmisji z jego pojedynków wyniósł w sumie 99 milionów dolarów. Mayweather stoczył w tym roku tylko jedną walkę z Shanem Mosleyem, która przyniosła w tej samej kategorii 77 milionów dolarów zysku. Pojedynek Amerykanina z jego słynnym rodakiem obejrzało na żywo ponad 11 tysięcy widzów, którzy zapłacili za bilety 11 milionów dolarów. Dwa tegoroczne boje "Pac Mana" rozegrane na stadionie futbolistów Dallas Cowboys obejrzało z kolei w sumie 92 tysiące sympatyków szermierki na pięści, którzy wydali na wejściówki 13 milionów dolarów.

Przy poprzedniej turze negocjacji pomiędzy obozami dwóch najlepszych pięściarzy globu ustalono, że podział wpływów z ich wspólnej walki będzie równy.