Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


DAZN sprzedało na terenie Stanów Zjednoczonych 575 tysięcy pakietów Pay-Per-View na sobotnią galę, która odbyła się w Las Vegas. Główną atrakcją tej imprezy był trzeci pojedynek Giennadija Gołowkina (42-2-1, 37 KO) z Saulem Alvarezem (58-2-2, 39 KO) - poinformował amerykański dziennikarz Dan Rafael.

Pierwsze dwie walki "Canelo" z "GGG" sprzedały ponad milion PPV. Wynik sprzedaży trzeciego pojedynku może być rozczarowujący dla DAZN, które na same gaże w walce wieczoru przeznaczyło blisko 80 milionów dolarów. Stawką pojedynku były cztery mistrzowskie pasy wagi super średniej.

Majowa walka Alvareza z Dmitrijem Biwołem sprzedała według nieoficjalnych informacji 520 tys. PPV na terenie USA. W ubiegłym roku "Canelo" walczył także w systemie PPV z Calebem Plantem, a sprzedaż PPV wyniosła wówczas 800 tys.