Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 


925 tysięcy pakietów Pay-Per-View wykupiono na terenie Stanów Zjednoczonych przy okazji sobotniej rewanżowej walki Floyda Mayweathera Jr (47-0, 26 KO) z Marcosem Maidaną (35-5, 31 KO) - poinformował portal Yahoo.com, powołując się na nieoficjalne źródła.

Telewizja Showtime, która była głównym producentem i dystrybutorem transmisji, zapowiedziała na początku roku, że nie będzie w najbliższych miesiącach publikowała oficjalnych wyników sprzedaży PPV. Nieoficjalny wynik sprzedaży drugiego pojedynku Mayweathera z Maidaną jest nieznacznie lepszy w porównaniu z majową walką pięściarzy, gdzie sprzedano 900 tys. pakietów PPV.

Amerykanin zainkasował za swój sobotni występ 32 miliony dolarów, z kolei na konto Maidany wpłynęły 3 miliony dolarów.