Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Cotto MayorgaWedług wstępnych szacunków, transmisja z zeszłotygodniowej gali w Las Vegas, gdzie główną walką wieczoru było starcie Miguela Cotto (36-2, 29 KO) z Ricardo Mayorgą (29-8-1, 23 KO), została wykupiona przez około 250 tysięcy osób. Pojedynek był realizowany w systemie Pay-Per-View przez stację Showtime.Do tej pory pojedynki Cotto w większości przypadków były pokazywane przez HBO.

- To bardzo dobry wynik. Jeszcze lepszy rezultat osiągnęliśmy w samym Portoryko, skąd pochodzi Miguel. Nie było łatwo sprzedać tylu transmisji rywalizując z darmową galą HBO, ale Don King jak zwykle znakomicie wypromował to wydarzenie - powiedział Bob Arum, szef  promującej Miguela Cotto grupy Top Rank.

Kolejnym PPV jakie zagości na antenie Showtime, będzie starcie Shane'a Mosleya z Mannym Pacquiao.