onet.pl sport


ARTV Chicago


Przegląd Sportowy

Patronat medialny





 

 

 

 




Trener Ronnie Shields był całkowicie zdruzgotany postawią Artura Szpilki (20-3, 15 KO) w przegranej walce z Adamem Kownackim (16-0, 13 KO). - Był w świetnej formie, po prostu tego nie rozumiem. Gdy jesteś w boksie tyle co ja, to myślisz, że widziałeś już wszystko... Nie, ciągle cię coś zaskakuje - stwierdził szkoleniowiec "Szpili".

Komentarze   

+8 #21 legos 2017-07-16 12:13
Głowa głową, nawyki nawykami, a suma sumarum Szpilka to po prostu słaby bokser. Jedyny atut tego faceta to nogi, tylko co z tego jeśli jest tak słaby ofensywnie, nie ma arsenału, kombinacji, ciosu kończącego, odporności. Jedyne na czym opierali się zawsze jego fani to, że obskoczy i wypyka tego czy tego, a jego po prostu każdy dobry bokser nokautuje. W tej walce Adam nawet nic wielkiego nie zdążył jeszcze zrobić, a ten już pływał i rozsypał się jak dziecko. On ma jedynie dobrą technikę treningową, wyprowadzania ciosów, poruszania się, dobrze wygląda na worku, jak ktoś oddaje to wychodzą wszystkie mankamenty i widać, że przez tyle lat w USA nic nie byli z tym w stanie zrobić, poprawił tylko atletyzm. Izu by go rozstrzelał w dwie rundy, dzisiaj się można poważnie zastanawiać czy dałby rade z Wachem, Zimnochem, Wawrzykiem.
+4 #22 spirit 2017-07-16 12:17
Szpila Cytat z KADMOS:
Fiodor łapin jak fachowo zanalizowal walke Szpilki ze jest zdecydowanym faworytem a do Kownackiego jaka pogarda w wywiadzie.Panie Łapin na pana tez w koncu czas przyjdzie.Babilonski ma racje ze czas na zmiane trenera w knockaut koniec grzania cieplej posadki,Nie ma wynikow to na zielona trawke.


Fiodor powiedział ze Szpilka wygra wystarczy trzymać się planu taktycznego (ja rozumiałem że ma tak boksować jak z Tomkiem) ale Artek nie trzymał się planu, szedł na wymiany a nie miał obrony ani gardy ... przegrał przez opuszczone ręce. Ale przegrał też bo w rundach 3-4 nie zadawał ciosów.
+1 #23 zdowbywca85 2017-07-16 12:25
Adaś strasznie opuszcza ręce po zadaniu ciosów. Zostawia nogi z tyłu. Szpilka wystarczyło żeby punktował. Ewidentnie psychika siadła. Jednak ko od Bombera zostawiło ślad.
#24 Patryk666 2017-07-16 12:28
legos trudno zaprzeczyć to samo napisałem prawie w innym poście że Izu go robi do 4rd przez KO. Wawrzyk no nie wiem czy nie zbyt wolny.

Jako zawodowy pięściarz jest skończony, każdy zobaczył że nie ma co się go bać, można wlatywać z głową do przodu jak to robił Adam i gościa kończyć przez KO bez większych konsekwencji .

Ja chcę częściej oglądać zawodników typu Izu, Kownacki bo to są ludzie którzy dadzą dobre wojny a to cieszy oko i o nich trzeba częściej tutaj pisać a nie o SZPILCE albo Furym bo to nie portal plotkarski.
+4 #25 KADMOS 2017-07-16 12:31
Coś promotorek Arturka zrobił sie bardzo cichutki na twitterku,,,zad nego komentarza hmm
-3 #26 zdowbywca85 2017-07-16 12:33
Zaraz zaraz czy szpilka nie mówił przed walka ze mogłby walczyć z mikem tysonem?
+1 #27 Mar 2017-07-16 12:33
Ciagle przypominalo mi sie jak Szpilka mowil: "AK to nie ten poziom, ja mu udowodnie, ze nigdy na tym poziomie nie walczyl". Szpilka staral sie go osmieszyc na linach, rozkladal rece jak udalo sie za duzo nie przyjac kiedy AK bil kombinacjami. W praktyce jednak dostawal i udawal, ze nic sie nie dzieje. Az doszlo do tego, ze chcial tak mu udowodnic, ze to 'nie ten poziom', ze dal rece calkiem na dol kiedy Adam atakowal. Nie spodziewalem sie, ze Szpilka bedzie chcial byc taki arogancki. To bylo tak glupie, ze nie wiem co o nim myslec. Do tego oczywiscie inne czynniki.
+1 #28 legos 2017-07-16 12:38
Cytat z zdowbywca85:
Zaraz zaraz czy szpilka nie mówił przed walka ze mogłby walczyć z mikem tysonem?

To chyba chodziło o tego gościa z forum :-)))) Może nawet by to wygrał, nie wiem w jakiej tamten kolega jest formie fizycznej, psychicznie na pewno słabo po tej ostatecznej kompromitacji :)
#29 Dragon 2017-07-16 12:40
Cytat z thales:
Trening to jedno a walka to drugie.Diablo też na sali wygląda jak milion dolarów.Szpila ma durne nawyki zostawania przy linach,pod presją traci chłodną głowę i opanowanie i prawdopodobnie nie docierają do niego wskazówki trenera więc zbiera na twarz ile wlezie.
Natomiast nie wolno nie doceniać Adasia,który mimo wszystko posyłał mu ciosy na dół,wyłączał go długim prawym korzystając z zasięgu a jak Szpila zebrał raz drugi pewnie włączył mu się Wilder.
Nie potrafił skoncentrować się na taktyce i pewnie chciał jeszcze zgrywać kozaka.Za głupotę został skarcony


Ja myśle ze Szpilka mogl byc tez przytłumiony psychicznie tym ze chyba po raz pierwszy cała hala nie uwielbiała go tylko innego Polaka kiedy przyszli w koszulkach 'babyface' i nie krzyczeli Szpila . Szpilka to zazdrośnik i mogl nie znieść tego ze to nie on wychodzi tu jako gwiazdor tylko inny Polak . Kiedy na koniec Cała Polonia krzyczała 'dziekujemy' mina Szpilki mowila wszystko
+2 #30 Furosemid 2017-07-16 12:41
Jak zobaczyłem starego Szpilke stojącego na linach to już wiedzialem, że jest po walce.

Artur rozkladal ręce ale Adam wtedy nie patrzył tylko szedł za ciosem (mało jest takich bokserów). Szpilka chyba rzeczywiście myślał, że ma dobrą szczękę to nie było tylko głupie gadanie. No inaczej jak to wytłumaczyć...

Co do przyszłości to na szczycie jest już skończony a w Polsce jeszcze i tak będzie gwiazdą PPV więc Yale nic nie stracił. Może walczyć z Zimnochem, Wlodarczykiem czy Adamkiem. Pewnie będzie myślał o zejściu z wagą ale nutę da rady juz moim zdaniem.
+2 #31 Vit 2017-07-16 12:43
Heheh A oni chceli isc na Joshue :lol:
-3 #32 Ady 2017-07-16 12:48
Z Najmanem 50/50. O Najmanie tutaj nie piszą wiec po co o Szpilce?
-1 #33 Mendoza 2017-07-16 12:49
Gratulacje dla Adama. Z kogo teraz śmieją się fani? Wątpię czy nawet Zimnoch będzie chciał walczyć ze Szpilką... bo kto wyłoży kasę na to.
+1 #34 bolek2006 2017-07-16 13:15
Bycie sportowcem ma swoje plusy i minusy ale jak czytam komentarze po walce jak też można szybko z idola stać się obiektem drwin ... nawet mi trochę mi żal chłopaka ale taki sport.... Mam cichą nadzieję że że Adam po wygranej nad Arturem osiągnie wiecej .
+3 #35 aleksander 2017-07-16 13:44
Dariusz Michaliczewski przestrzegal ze Szpilka nie ma pokory
co w boksie jest bardzo wazne,nie dorasta Darkowi do piet a gada glupoty no i dostal lekcje od Kownackiego,moz e to mu pomoze jesli bedzie w stanie sie odbudowac psychicznie
+2 #36 Dragon 2017-07-16 13:49
Cytat z Furosemid:
Jak zobaczyłem starego Szpilke stojącego na linach to już wiedzialem, że jest po walce.

Artur rozkladal ręce ale Adam wtedy nie patrzył tylko szedł za ciosem (mało jest takich bokserów). Szpilka chyba rzeczywiście myślał, że ma dobrą szczękę to nie było tylko głupie gadanie. No inaczej jak to wytłumaczyć...

Co do przyszłości to na szczycie jest już skończony a w Polsce jeszcze i tak będzie gwiazdą PPV więc Yale nic nie stracił. Może walczyć z Zimnochem, Wlodarczykiem czy Adamkiem. Pewnie będzie myślał o zejściu z wagą ale nutę da rady juz moim zdaniem.


Wszystko sie zgadza tylko czy on sam bedzie chciał jeszcze boksować . Wciąż jest młody i da sie go postawić jeszcze na nogi ale jak postawi na zdrowie to nikt go nie zmusi . Po tym co wczoraj zobaczyłem to z Diabłem jeszcze poboksuje ale z Zimnochem to raczej skończy podobnie jak z Kownackim tyłków późniejszych rundach .Adamek do ogrania ale on nie wyjdzie juz ze Szpilka
#37 spirit 2017-07-16 14:00
przestańcie pisać głupoty o śladzie po ciosie Wildera, Szpilka zlekceważył Konwackiego, w walce z Wilderem i Adamkiem realizował bardzo plan taktyczny, bo miał respekt do przeciwników, a tutaj walczył jak kozak bez obrony.

Nie masz uprawnień do komentowania

Najnowsze komentarze