Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

907 tysięcy widzów śledziło średnio w Stanach Zjednoczonych pokazywany w HBO sobotni pojedynek Artura Szpilki (16-1, 12 KO) z Bryantem Jenningsem (18-0, 10 KO). Potyczka "Szpili" z Amerykaninem zgromadziła przed telewizorami ponad 130 tysięcy więcej widzów niż główna walka tej samej gali, czyli pojedynek Mikey Garcii z Juanem Carlosem Burgosem - poinformował na Twitterze Przemek Garczarczyk.

Sobotnia transmisja HBO zdecydowanie wygrała z równolegle pokazywaną galą grupy Golden Boy Promotions na antenie telewizji Showtime. Imprezę, której główną atrakcją było starcie Lamonta Petersona z Dierrym Jeanem, śledziło średnio 390 tysięcy widzów. Walka Szpilki z Jeninngsem zakończyła się wygraną Amerykanina przez techniczny nokaut w dziesiątej rundzie.