Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Zarządzający platformą DAZN są zadowoleni z pierwszego miesiąca działalności na nowych rynkach. Na początku grudnia streamingowa platforma sportowa, oficjalnie rozpoczęła emisję swoich programów w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie, w tym także w Polsce.

- Pierwszy miesiąc był świetny dla globalnego projektu DAZN. Cieszymy się ze wszystkich głosów od nowych subskrybentów, słuchamy waszych wskazówek - zakomunikował Joe Markowski z DAZN.

Miesięczny abonament DAZN w Polsce wynosi zaledwie 7,99 zł i już od początku umożliwił kibicom boksu oglądanie pięciu walk o tytuł, jak również dostęp do wciąż poszerzającego się archiwum klasycznych pojedynków, materiałów o sportowcach i licznych programów oryginalnych. W grudniu na DAZN można było oglądać m.in. walki z udziałem Saula Alvareza, Giennadija Gołowkina i Anthony'ego Joshuy.