Sponsorzy grupy KnockOut

Patronat medialny


 

Przedstawiciele platformy DAZN poinformowali, że w najbliższym czasie nie będą już wydawać na organizację gal bokserskich tak wielu pieniędzy, jak w pierwszych miesiącach działalności. Platforma zadebiutowała na amerykańskim rynku we wrześniu ubiegłego roku, oferując wszystkim pięściarzom pieniądze nieosiągalne przez większość konkurencyjnych stacji telewizyjnych.

Po dwunastu miesiącach działalności, DAZN zamierza obniżyć budżety na kolejne bokserskie gale, zachowując rynkowe stawki. Osoby odpowiedzialne za boks w DAZN tłumaczą, że jako nowy produkt na rynku, byli zmuszeni do przepłacania pięściarzy, aby zapewnić sobie skuteczność w pozyskiwaniu znanych nazwisk.

Najlepiej opłacanym pięściarzem przez DAZN jest Saul Alvarez, który pod koniec ubiegłego roku podpisał kontrakt warty ponad 350 mln dolarów. DAZN ma także umowy m.in. z Giennadijem Gołowkinem oraz wszystkimi gwiazdami grupy Matchroom.

Przez miniony rok, na DAZN pojawiali się też polscy pięściarze. Na platformie nazywanej sportowym Netflixem walki toczyli m.in. Maciej Sulęcki, Artur Szpilka, Krzysztof Głowacki czy Tomasz Adamek.